Plusgrader ute



Åh så skönt det har varit ute de senaste dagarna! När solen låg på mot ytterdörren la jag ut en filt på backen som Ax med samma satte sig på och bara njöööööt i värmen!
Detta är jätte bra för många saker! Främst upplevelsen och värmen, själva njutningen. Men solen i sig är en bra medicin mot dålig hud! Så här sitter hon nu och lapar vitaminer hihi.



Ja annars har jag äntligen fått hem AE-oljan! Så den har jag gett i 3 dagar nu... Hoppas hoppar det kommer att ge resultat.
Hon får 1 ml om dagen och det ska hon ha i 3 veckor, efter det trappar jag ner til 1 ml var 3:e dag i en tid (beroende på resultatet).

Man kan se på bilderna att hon är rodnad i huden... stackars min lillplutta.

Kommentarer
Postat av: Molly

Härliga bilder på söta Ax :D

2010-03-08 @ 22:47:07
Postat av: joanna

sötnos...jag ska leta efter den oljan men hitta inte på ställe jag trde skulle finnas. Men tror du inte att GG har det oxå? kram

2010-03-09 @ 00:43:01
Postat av: Bobo

ÅÅååh vad härligt att se hur hon njuter. Puss på nosen till Ax!

2010-03-09 @ 22:55:19
Postat av: isa

Joanna: De kommer få in oljan på Enskede Hund & Katt :)



Hon njöt lika mkt som det ser ut på bild :D å jag också för den delen. det var säkert 15 grader varmt mot väggen.

2010-03-10 @ 09:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0