En rolig historia

Det hände en sån rolig sak i somras!
det var dagen innan jag skulle åka till leksand för att påbörja utbildningen jag nu går.
Jag och Ax var ute i en park i Gävle för att spela spel, dricka vin, käka kex och leka.
Vi kastade frizby (hur stavas det igentligen) till Ax, var på hon helt plötsligt blev bajsnödig! Släppte frizbyn gick ett steg framåt och satte sig ner.
Grejen var den att hon tog steget över frizbyn och av misstag då bajsade i den!
Nu skulle sett hennes förvånade min när hon vände sig om för att ta upp frizbyn igen!!!! HAHAHA
Det låg ju en bajskorv i den. Var i hela friden hade den kommit ifrån! Näe, hon kunde inte ta upp frixbyn igen... Hon försökte smyga sig på den några gånger, men gav upp snabbt och satte sig framför och bara tittade på den som om hon väntade å att bajskorven skulle försvinna.


Kommentarer
Postat av: Bobo

Herregud, hysteriskt roligt! Duktiga Ax, puss!

2010-03-26 @ 21:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0