Årsmötet

Som ni vet som blev jag invald i styrelsen i år.
Det slutade med att jag blev invald som Suplenag, och sitter med i PR-kommiten.
det innebär att jag och 3 till står för den visuella delen, vilket passar mig perfekt då jag läser till Visual Merchendiser! Så jag kommer kommer göra montrar och skyltar till olika tillställningar hehe. *längtar*


På årsmötet kom man bland annat fram till att årsavgiften ska höjas med 50 kr/år och att det fortfarande är godkänt att använda hundar med patella grad 1 i avel :)

Ja vad var det mer....
Jo! Nöje!
Jag har träffat så många härliga människor, jag känner mig SÅ välkommen :) I bostonterrierklubben kommer jag att stanna för evigt!

Här är Gerd Johansson från Hamjons Little och deras vovvsingar.

Stort tack till mina favoritmänniskor Gerd Jonsson och Bernt Hammarlind från Hamjons Little för att ni är så underbara och genom snälla som tog hand om mig under helgen :)
Förlåt att jag försvan lite på fredagskvällen. Det kommer inte att hända igen!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: mimmi

tack själv för en jätte trevlig helg Isa. kul att träffa dig och lycka till med allt:-)

2010-03-20 @ 01:52:42
URL: http://www.explozens-kennel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0