ingrediens jakten

Idag lyckades jag ÄNTLIGEN hitta en ekologisk solrosolja!
De hade en flaska av märket Kung Markatta kvar på hälsokostbutiken inne i stan i Gävle. Men det var kort datum på den.... Bäst före 24/4-2010, så jag fick den för halva priset.  Det heter ju trotts allt Bäst Före, inte Giftigt Efter, så den ska nog hålla nån månad till efter det. Jag får smaka på den så den inte surnar bara.



Imorgon ska jag gå till Willy:s och köpa Avorio-riset, det är av samma märke som jag vanligen köper råris utav, så jag vet att det är bra :) Så kan jag också äta utav det.
Det riset är nästan 20 kr dyrare per förpackning i Leksand! Så det är lika bra att köpa ett par stycken nu direkt.

Kaktillskottet köpte jag för nån dag sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0