Grisen bara solar.

Det känns som att tiden står stilla trotts att det flyger förbi. Jag jobbar exakt hela tiden och har inte hunnit njuta av sommare speciellt mycket alls.
Planen för idag skulle vara att gå till Valls Hage med Ax och plocka blåbär och springa i skogen, men jag är helt slut och orkar inte nånting!

Grisen ligger på en stor röd kudde och solar. Ikväll nalkas kloklippning och tandborstning.


Annars är allt som vanligt. Ax har varken mer eller mindte hudutslag. Hon är aningen irriterad bakom öronen och under halsen som vanligt, men annars inget annat.
Hills z/d foder blir hon lös i magen av och får dålig andedräkt så efter de här 8 veckorna kommer hon väl behöva en analsäckssköljning och tandstensborttagning :P *gu så positiv jag är idag*

När testperrioden är över ska hon få börja med Standardt Mild + Immun och kalktillskott och se hur det fungerar. Jag tror fortfarande inte så himla mycket på att hon skulle vara så himla allergisk mot allt. Hon borde reagera mer tycker jag!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0