Skissat lilla Li



man tager vad man haver hehe. Jag har hittat ett nytt användningsområde för wedcamen.

Detta är Li allihopa! jag fick en beställning på ett porträtt :) Don't wory Zandra, bilden är mkt bättre i verkligheten!

Vill du också ha ett porträtt så kostar det 300 kr och där är fraken inräknad hehehe.

Ax ligger och sover jätte hårt i min säng. Eftersom jag har halsfluss och måste vara hemma hela tiden så har lill-grisen fått följa med Martina till Leksand Sommarland där vi håller på att inreda en mexikansk restaurang. martina berättade att Ax har varit bongstyrig och haft enormt mycket överskottsenergi idag. Haha, det hade varit en annan hund där idag som hon fått leka med, så det förvånar mig inte. Lyckorus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0