Hundlös i 1 vecka!

Åh... Nu har jag bott i Leksand i 1 månad och har haft Ax här de 3 första veckorna.
Alle var upp och hälsade på i helgen och tog grisen med sig hem.
Nu är det SÅ tomt här och jag börjar på riktigt bli deprimerad.
Det är inte alls lika roligt och jag har Axtinens.
Men imorgon, fredag, åker jag hem till Gävle och hälsar på! Åh va jag ska gosa då! Jag kommer inte ta med mig Ax tillbaks till Leksand heller för vårt schema innefattar studieresor de närmaste veckorna och Ax kan inte åka med på dom, och inte heller vara ensam hemma en hel dag... *suck*



Klockan är 22.13 just nu så min ängel sover säkert sött i soffan hemma i Gävle.
FY FABIAN VAD JAG SAKNAR HENNE!!! (och Alle också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0