Klövjeväska kanske?

Blä... Kanelbullens dag... Jag ångrar bittert att jag inte tog mig tid att baka! Utan jag köpte frysta bullar från Findus. Det var ingen häjdare direkt :P

Nog om det!

Ax kommer ju hit efter nästa helg och jag satt och tänkte på vilka aktiviteter jag ska ta med henne på.
Hon är ju så rastlös. Det är trotsålder i henne. En hormonstint tonåring som utforskar världen och bara lyssnar ibland. hehe. Hon behöver en aktivitet!
Men det är ju svårt att ha tid att åka iväg nånstans för att träna och så när man pluggar. Så jag kom att tänka på klövjeväskan! Det kanske kan vara en bra idé. Hoppas Ax skulle gilla det också.
Jag snubblade på en jätte bra info-sida för intresserade.
www.iors-sida.net/klovja.htm

Så om jag hinner nästa helg så ska jag kolla runt på zoo butikerna i stan om de har klövjeväskor att prova ut.
Jag skulle behöva prova ut ett par doggy-boots också. För i vinter ska jag försöka motionera extra mycket och lillgrisen blir ju så kall...

*längtar*

Kommentarer
Postat av: Sandiie

Du åt kanelbullaar åtminstone, det gjorde inte vi dumt nog..

2009-10-04 @ 21:03:33
URL: http://sandiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0