Privat träning på BK!

Altså jag är så paff att jag inte vet hur jag ska reagera...
Min kursledare ringde mig precis i hopp om att kunna lösa det hela på någe vis...
Hon berättade att det alltid blir såhär i kurserna och att det är jätte tråkigt varje gång och verkligen vill lösa mitt problem!
Efter en lång diskussion om hur hemsidan borde uppdateras så erbjöd hon sig att träna oss privat!
Såklart, det kan bli svårt i.o.m att vi båda har andra saker att göra i veckorna, men jag föreslog att vi tog en kvart efter ordinarie träningstillfälle, så vi ska prova med det.

Nu på torsdag ska Ax i alla fall få stanna hemma då hon kommer vara i höglöp, men min kursledare ska ta med hennes mammas hund som jag ska få låna!
och på lördag ska vi vara i skogen och då ska vi ta med Ax, men vistas en bit ifrån hanarna i gruppen och efteråt ska vi gå i genom hur min hemmaträning har gått.
Altså ja finner inte ord över hur tacksam jag är!
Jag sa också detta till gruppledaren. Att hon är en stjärna som ställer upp och engagerar sig i individen!
Hon svarade att hon tycker så synd om oss och vill gör allt för att hjälpa till. Sen nämnde hon också att hon inte trodde att de andra kursledarna på klubben skulle ställa upp likadant.
Så nu i all otur och allt krångel så ordnar det sig trots allt!

Personlig coaching. Jag är så lycklig nu :)

Kommentarer
Postat av: MaddeB & Ramses

jaha nämen vad trevligt!

ja det är bra att klaga iobl blir det bättre!

ja hoppas ni får det kul!

2009-05-07 @ 23:05:13
URL: http://bbramses.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0