Köpt en kyltrasa!

Idag gav jag mig ut på jakt efter en kyltrasa!
Kyltrasa. Det är så jag kallar den.
Först var jag in på Dollarstore och tittade, för de har många trasor där, men de hade inga. Jag köpe ett paket med tuggummi och 2 Cola Zero i glasflasa, bar för att dom var fina.

Cyklade ner på stan istället. Först tänkte jag gå in på Clas Ohlsson men skuttade in på Gävleborg Zoo istället och där hade de minsan rea! 59 kr för en trasa *wohoo*.
Han som stog i kassan berättade att de hade köpt in ett jätte billigt parti förr året och det är därför de var så billiga nu. Han berättade också att de tog mer än dubbla priset på Djurmagasinet hahaha. Nu har jag fyndat!



Dessvärre hade de bara gula, rosa och blå att välja på. Så det fick bli den rosa bara för att den gula ser ut som en disktrasa och färgen i sig drar till sig flygfä och hade jag tagit den blå så hade det bara förstärkts mer att Ax skulle vara en hane. Den rosa färgen framhäver hennes femininitet.



PS. det är nått allvarligt fel på min kamera... Bilderna blir jätte mörka!
Jag får låna Alles kamera till Bostonshow.

Kommentarer
Postat av: joanna

den är jätte bra! jag har själv en sådan och den funka jätte bra på sommar men även efter bad. när jag har duschat mina hundar så ta jag den här handuken och torrka dom med den....testa. Hunden blir torr på noll tid. kram//joanna

2009-05-22 @ 09:55:41
URL: http://www.mycane.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0