En söndag för vad det är.

Idag har jag haft tvätttid och har till och med åkt till Rusta och köpt rengöringsmedel för tanken är att det ska bli storstädning idag. Men det blur ju aldrig som man tänkt det när datorn står på :P

Igår blev jag nämligen Admin på bostonterrier.egetforum.se så jag har suttit halva dagen och letat efter nya emoticons/smileys för utbudet har inte varit så bra innan.
Jag har kommit fram till att det inte finns några bostonterrier formade smileys på hela internet! Det är så irriterande...
Det har blivit några nya gula ansikten i alla fall.
Sen har jag efterlyst Avatarer från forumsmedlemmarna, men det har inte varit några online idag nästan... (ja, jag har äst intill övervakat forumet hela dagen för jag har inget liv)
Alle fick göra 3 bilder i Paint i alla fall så jag kunde ladda upp nånting :)

och så har vi Ax. Hon har inte gjort nånting alls idag! Vi har inte änsvarit på långpromenaden ännu för det har varit spö-regn imongångar *blä*
Just nu är det i alla fall sol, så jag har öppnat balkongdörren så hunden åtminstonne kunde få lite friskluft.

Haha, hon ser nästan sjuk ut.
Stackarn blir såååå trött av att löpa. Hon orkar inte äns leka. Det enda som gäller är att sova och kela. Inte mig emot.
Idag har hon latjat i totalt 10 minuter. 7 minuter med den korvformade leksaken och 3 minuter med galgen nu på eftermiddagen.
Snart är det dags för middag åt Ax och sen ska jag dra ut henne på en promenad innan hon får somna om i soffan igen.
Jag ska gå och plocka undan i köket så länge.
Det är inte för sent för en storstädning...

Kommentarer
Postat av: angelica

Synd att fröken löper! Charlie vill ha en lekkompis nu i finvädret!!

Jag och Jimmy har ju separerat, så nu bor jag och C i en etta på norra kopparslagargatan. Phoenix flyttar hit på prov i slutet på maj ;)

2009-05-10 @ 18:43:16
URL: http://mittlivsomokand.blogg.se/
Postat av: isa

Vi kanske kan boka in en play-date om ett par veckor när löpet är klart :) Skulle vara jätte kul!

Åh! Lycka till med Phoenix!

2009-05-10 @ 19:21:59
URL: http://kajal.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0