Ax Kullsyskon!

Här om dagen tittade jag in på min uppfödares hemsida. www.svartskogenskennel.se och såg nya bilder! Det är första gången sen den dagen vi hämtade Ax som jag sett hennes kullsyskon. Det kändes jätte kul att se att de var så fina och såg så glada ut.

Här har vi Den största hanen i kullen som döptes till Jo-Jo. Jag mins honom, han var verkligen en jätte valp :D Och det var han som fick komma ut och leka med Ax dom gånger vi hälsade på henne hos uppfödaren. Han har ett blått öga.
Svartskogens Jo-Jo

Sen har vi tik nr 2 i kullen. Hon döptes till Svartskogens J-Lo och var näst störst i kullen. Det kan man också se på den nedre bilden, vilken liten rund gobit! :D Man kans se att hennes teckning på nosen är lite mer utveckad än på Ax. Ax har skarpa kanter på det svarta, men J-Lo har en fin övergång till det vita :) Den här tösen kommer gå till avel!


Och sist men inte mins har vi minstingen. Den här hanen var en liten lite plutt. Jag kommer ihåg när jag såg honom vid 2 veckors ålder. Jag tyckte att hans teckning var så mimla fin :)
Jag tycker nog att han är mest lik Ax av alla 3. Han fick namnet Svartskogens Juice Couture.


Hoppas hoppas att jag någon gång kommer att få träffa dessa hundar och deras ägare.
jag undrar SÅ vilka dom är och hur Ax syskon bor. Och så undrar jag vad dom heter ;) Altså till vardags. Jag vet i alla fall att Jo-Jo heter Bosse.

I vår är det den årliga bostonträffen och den bara måste vi åka på! Tänk om Ax syskon komemr då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0