Alle är på fiskeresa...

Ja. Alle åkte kl 16 idag på fiskeresa i Hudiksvall så Ax och jag åkte till min lägenhet för att sova här ikväll.
Jag slutade jobba 18:30 så hon var ensam hemma i några timmar. Hon är såååå duktig :)
Vi tog och hoppade på cykeln direkt och det gillar hon också. Det är skoj att åka i cykelkorgen. Då har man ju kolla på allt och det går dessutom mysigt fort!

På bilden ovan kan du se hur fint och sitter i cykelkorgen och tittar på allt vi åker förbi. Jag var lite orolig i början när hon var riktigt liten, men hon var verkat gilla det från start.

Här har jag parkerat cykeln och lilla ax ser så nöjd ut :)
Fin blld också. Jag är jätte nöjd med den.

Hon har busat och lekt ända sen vi kom innanför dörren. Jag har ett par gamla toflor som är för små och dom har jag gett Ax. Hon älskar dom och har dödat dom flera gånger om! Men liiite äcklgt också, för hon håller på att lossa tänder nu och då blöder hon lite i tandköttet och det syndes på toflorna... fy, jag får not ta och tvätta dom, det set ut som om de har stora köttsår hehe.
Nu är det dax för dagens middagsmål. Idag har jag lagat brockolie/blomkols gratäng.

Kommentarer
Postat av: joanna

hej isa! få jag länka dig? gillar att du skriver i den och lägger ut bilder....AX e BARA för söt!

jag har varit på en valp uts här i gbg och träffat en boston tik....hon va bara så söt...blev helt förälskad. Hon va lite minder i storleken...och va helt underbart. Det va två som ställde boston och hon fick BIR...(Bäst i ras)du kommer att lära dig snart allt om uts....men BIR e jätte bra! Hoppas det går lika bra för er. /joanna

2008-08-24 @ 22:09:11
URL: http://www.mycane.se
Postat av: Isa

Det är klart du får länka, det är bara skoj om fler hittar hit. Åh! Hur liten var den tiken?

2008-08-25 @ 11:13:32
Postat av: Sofia & Hazzel

Hej Isa och Ax!

vilken gullig blogg ni har, lilltjejen e ju bara för söt:)va kul det ska bli att ses me doggsen, Hzl kommer bli helt kär, hehe!

ha en bra dag! kram sofia & Hazzel

2008-08-26 @ 10:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0