Ny leksak!

För några dagar sen hade jag besök av några klasskompisar för vi håller på att jobba på ett förslag till en mexikansk restaurang på Leksands Sommarland.
Det har hänt nånting med Ax.... Varje gång det kommer folk som ska ignorera henne lägger hon sig på mattan och biter sönder sina saker.
De senaste veckorna har hon ätit sönder en pipleksak som hon haft sen förra sommaren, en bandyboll och nu sist IKEA-råttan som jag köpte när hon var valp!
Tur att hon i alla fall inte sväljer nånting, bara plockar sönder dem.
I början på veckan köpte jah en boll på snöre på Hemköp, den höll 2 dagar haha.



Var på Kupolen i borlänge med skolan idag.
Ax fick ha en dagmamma en liten stund. Tack tack frida för att du tog dig tiden!
Jag köpte en present till Ax ;) Ett rep med knutar å grejer på!
Mäktans poppis! 19 kr på Jula.
Detta ska bli leksaken som bara hon och jag leker med!








Så var leken slut.... hehe. Vi kör en tur imorgon igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0