Happy days of spring

Den här dagen behövde jag verkligen!
Det har varit några tuffa dagar då Ax har varit extra röd i huden och ont i öronen.
Men nu är det mycket mycket MYCKET bättre!!! Det är så jobbigt att inte veta vad det är som gör henne dålig, det bara flammar upp lite titt som tätt liksom.
Det kanske är PROB krämen som gör susen :)

Åh, ja just ja! Vi håller på att gå över till torrfoder igen nu, för jag får verkligen inte tag på nått viltkött längre! Å jag som längtade så efter att få hacka en älg tunga.. :'(

Det måste ha varit minst 15 grader i skuggan idag.
Jag och Ax tillbringade min lunchrast på gräsmattan, helt underbart!! Det här vädret kan vi lära oss att leva med. Önskar att jag kunde lämna Ax på gården medans jag var i skolan om dagarna. Synd att hon måste va instängd i min källarbunker till lägenhet.

När ax äter rådjursbajs vet man att det är vår...


Det är ingen idé att försöka stoppa henne, kommer jag i närheten så sticker hon iväg illa kvickt! Där har jag verekligen misslyckats med dresyren!
Imorrn bär det av till apoteket för att köpa avmaskning.


Å nu sover den gott i MIN säng...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0