Turbo i regnet!

Ja, som vi alla vet så tycker bostonterriers inte speciellt mycket om dåligt väder.
Ax är inget undantag!

Den här dagen spöregnade det från morgon till kväll, men på eftermiddagen var hon så rastlös att hon var tvungen att gå ut!
Jag försökte med att ta på halsband och dra ut henne i regnet men det funkade inte. Så istället lät jag dörren stå öppen så hon kunde ta den tid hon behövde.
Först vankade hon fram och tillbaks utan att sätta en tass på gräsmattan och då gick jag å hämtade kameran.

Helt plötsligt flög hon iväg som ett skott över gräsmattan och sprang runt runt så fort hon bara kunde några varv innan hon störtade in genom dörren igen. hehe.
 och jag fick allt på bild.


Tar sats


Iväg som en spjut


Wrooom


Swosh


totalt fick jag 4 bilder, och då höll jag i princip in knappen för att hinna med hehe. Fort gick det ;)

Förrästen! Det här är taget från min studentlya i Leksand! Jag bor i en källarlägenhet i en villa med "egen" trädgård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0