Nytt forum föddes idag!



http://bostonterrier.forum24.se

Det är adressen till det nya bostonterrier forumet som jag ordnade idag.
Nu är det bara att sprida ordet och registrera ett medlemskap där!

Okej, nu fixade jag detta nu ikväll, så det är väl inte perfekt till utseendet, men det kommer väl ske förundan.
Fokus kommer ligga på att först få till forumämnena. Det måste komma upp regler o.s.v, det kommer nog ta lite tid att formulera detta.
Efter det kommer jag att fixa med smileysarna.
Sist men inte minst kommer designen på sidan att finslipas. Det ska väl upp mer bilder kanske och kanske en roligare och mer tilltalande design/stil.

Du som läser detta och kanske var medlem på det gamla forumet har också en liten skyldighet för att få det här nya foumet att komma till liv igen!
Det är att STARTA NYA TRÅDAR och SVARA PÅ BEFINTLIGA TRÅDAR.
För det är det som kommer locka nya medlemmar.
Gör det för forumets bästa. Starta en ny tråd om vad som hällst! Kanske mins du en bra tråd från det gamla forumet som kan vara intressant att diskutera igen?
Eller starta allmänna trådar som kan locka till diskussion även om du själv inte söker ett svar.

I helgen kommer jag vara bortrest, men jag hoppas att jag åtminstonne ha 5 nya medlemmar när jag kommer hem på måndag ;)

Det här forumet kommer bli superkul! Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Eurogroom AB

Hej !

Eurogroom äger sedan några år tillbaka Hammarlunds produkter.

Ni kan när som helst begära hammarlunds produkter, då kunder - hundar etc aldrig får känna att de inte får tag på eller annat. Ann-Marie Hammarlund är mycket dydlig med detta och naturligtvis ÄR DET SÅ ! Hammarlunds produkter räddar liv, hjälper i nöden och det är djur vi har med att göra och de får inte så utan hjälp.

Gå in på www.eurogroom.se och är det något, maila [email protected]

Nytt tele 0304 660650

Ny mail, se ovan

Ny hemsida www.eurogroom.se

VÄLKOMNA alla AM Hammarlund / Eurogroom - Vänner !!

2012-02-24 @ 10:44:57
URL: http://www.eurogroom.se
Postat av: Éurogroom AB

Eurogroom är alltså Häromi sedan 23 år tillbaka, men har nu bytt namn till Eurogroom, då vi nu har kvar BUTIK i Rönnäng och monter på SKK utställningar !

Där har vi alltid Hammarlunds sortiment med oss !

www.eurogroom.se

2012-02-24 @ 10:47:06
URL: http://www.eurogroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0