Det finns 4!

Ja! Det är sant! Det finns hela 4 bostonterriers i Gävle som jag känner till.
Jag träffade en kvinna här om dagen när jag var på väg hem till mamma. Hon hade en bostonterrier och en franskbulldog i ett följe efter sig, så jag var ju bara tvungen att hoppa av cykeln och fråga lite frågor om hennes hundar.

Bostonterriern var drygt 5 år gammal och kommer från en uppfödare i Hofors. Hon hade haft den på ett fodervärdsavtal, men det hade inte blivit några kullar tyvärr. Vilket kanske var lite synd för hunden var enormt fin!
Hon bodde mitt inne i stan så jag hoppas innerligen att jag kommer springa på henne igen.
Den franska bulldoggen var vit med svarta tecken och den var ca 1 år gamma. Båda var tikar.
Sen så ringde hennes telefon så vi han inte prata mer.
Nästa gång måste jag fråga henne var hennes vovvar heter också.



Här har vi dom ;)
Det är Ax, Viktor, Pelle och den nya tiken.
Detta latjade jag ihop i Paint. Teckningen på hundarna stämmer inte så bra förutom på 2 och det är så klart Ax och så den som heter Viktor, de andra 2 har igentligen mer svart på sig, men jag kommer inte ihåg hur, så de fick bli lika allihopa.
Ser du vilken som är Ax?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0