Jag har ...


Jag har gått och förkylit mig och ligger hemma och har småfeber och snyter näsan..
Ax trivs i det tillståndet hon också och ligger i soffan och sover i  mitt täcke.
Hon skulle kunna sova såhär hela dagen, och det kommer nog bli så också. Det är gråmulet och regnit ute och vi har en massa nya DVD filmer hemma. Alle köper grönsaker och dipp igår som vi ska äta om jag inte har tappat smak och luktsinnet tills det är dax för det.
Ax får tugga tuggben för hon får inte äta människomat. Men det är hon lycklig över för hon älskar sin tuggis med honungssmak. Hon luktar också jätte gott i munnnen efter att ta tuggat på den.

Idag ringde min svärmor och berättade att hon sett en annons som valpkurs för 800:- Det är någon som ha hundrehabilitering som håller i kursen så det ska jag ringa och kolla upp idag.
Var det på kvällsid och inte på torsdaga

Kommentarer
Postat av: joanna

näämen stackars dig...men tur att du har ax som håller dig sällskap. Valp kurs kan va jätte kul för både dig och Ax man lär sig vardags lyndad....sen kan ni börja med agility som era nya vän. Ax kommer ÄLSKA agility!kram joanna

2008-09-09 @ 17:10:47
URL: http://www.mycane.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0