Apor och nu galgar !?

Som ni fick veta för ett par dagar sen så sover Ax gärna med gosedjur i munnen. Oftast brukar det vara just den här apan.


Men idag!!!

Såhär var det...
Imorse när jag tog ner min jacka så gick galgen sönder, jag struntade i det och lät den ligga på golvet för jag var tvungen att skynda mig till jobbet.
När jag kom hem hade Ax lekt med galgen hela dagen och totalt älskade den! Så hon fick behålla den :)
När hon blev trött så hoppade hon upp i sin bädd och började gnaga sönder galgen och nu på kvällen efter jag tagit bilderna i hennes mun drog hon sig åter tillbaks till sin bädd.
Och den här gången struntade hon i apan utan tog galgen istället... Tokig hund.


Det är lite svårt att se på bilden men hon har en galge i munnen hehehe.



Här syns det liiite bättre i alla fall.
Så sov hon och små snarkade i 10 minuter, sen vaknade Alle och nu ligger Ax på honom och gnager på sin älskade galge.

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, vad gulligt! Och skönt att se att hon mår bättre.

2008-12-09 @ 19:00:08
Postat av: Banksy

Vilken fart du fått på uppdateringarna.

Jättekul!!



Verkar rätt härligt småknäpp den där Ax...

2008-12-09 @ 19:57:55
Postat av: isa

Mia: Ja hon är helt återställd nu :)

Banksy: Nu vet du vad du har att vänta när ni får hem Viggo-valp :D

2008-12-10 @ 08:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0