Bostonterrierklubben = love

Här om dagen ringde en mysig dam vid namn Ulla Severin (Oelandicas kennel) från Bostonterrierklubben och frågade mig om jag kunde tänka mig att bli lite mer aktiv och vara mer delaktig i styrelsen.
Ja det skulle jag väl kunna prova på, tänkte jag :)

Det visade sig att min gode vän, bostonentusias och uppfödare Ivan hade gett Ulla mitt nummer och tyckte att jag skulle vara med.
Ulla hade försökt övertala Ivan också, men han har varken e-mail adress eller internet, så det blir mycket svårare med kontakten då. Vi får se om vi lyckas övertala honom ändå.

Jag vet ännu inte så mycket om vad det går ut på. Men jag blev försäkrad om att det inte handlade om att åka på en massa möten i alla fall. Det är till mestadels telefon och e-mail kontakt.
Det hade varit svårt annars med tanke på att jag går i skolan och allt sånt.

Jag får nog vänta tills jag får ett mail, eller så kanske jag får veta mer på utställningen i Sundsvall den 23/5.
Nu väntar jag bara på mitt nysa skol-schema för att se hur det är planerat runt den helgen... Jag farar att jag är på Praktik då...och då kan det bli problematiskt!
hoppas hoppas hoppas det går att ordna!

Kommentarer
Postat av: Molly

Vad roligt, grattis!

2010-01-29 @ 16:55:41
URL: http://www.lucilla.se
Postat av: joanna

Isa...nu e jag MEDLEM! Boston tema =) ska få hem en tidning oxå....så jag händer med alla nyheter ;)

2010-02-07 @ 10:32:42
URL: http://www.mycane.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0