bostoterriers åt alla!

I torsdag var det en aningen stressig dag.
Min faster ringde mig och berättade att hon skulle åka till stockholm redan den dagen för att sedan fira min kusins bäbis 1 års dag på lördag.
Jag hade tänkt att jag skulle köpa musik kassetter på loppis och den lilla pojken, men det han jag inte så jag bestämde mig för att sy nånting istället :)
En Bostonterrier såklart!!! å fort skulle det gå!
Här är resultatet



Ax var inte speciellt imponerad..
Jag hade tagit en av hennes leksaker som hon hade gjort hål i och använt fyllningen.



Jag gjorde det hela som en liten hyllning till livet då lillpojken William fyller år 1 dag före Ax födelsedag som råkar vara imorgon den 22 mars!


Kommentarer
Postat av: joanna

du e bara för goo...så söt så man dör. Får jag sy en sådan till mina vovvar...ragge hade dött för en sådan. Många kramar//joanna

2009-03-22 @ 19:58:46
URL: http://www.mycane.se
Postat av: Emma

Ååå vad söt vill också ha en sån :D<3

2009-10-11 @ 16:36:58
URL: http://emmaoromeo.blogg.se/
Postat av: isa

Emma: Den här är lite klurigare att göra, men absolut genomförbar om man har en symaskin :)

I say Go For It!

2009-10-16 @ 11:15:01
URL: http://kajal.bilddagboken.se
Postat av: Emma igen :P

jag tänkte göra en sån där men en papillon :). Har du något tips hur man kan göra öronen (för du är så bra). Du kan t.ex. rita en bild och skicka på min e-postadress.

Tack i för väg.

2010-01-02 @ 17:10:00
Postat av: Emma igen :P

Glömde en sak. Hur gjorde du nosen och munen?

2010-01-02 @ 17:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0