Kiss i sängen och ha det bra..

*Kiss i sängen och ha det bra, ligga lite och fundera. Varm om stjärten som en sommardag, jag tror jag kissar lite mera*

Ax hade kissat i sin bädd inatt... Jag vet inte varför heller. Hon kissade inne 3 ggr förra veckan och vi trodde det var urinvägsinfektion, men veterinären kunde inte hitta nå bakterier i urinen, så det kan bero på att hon troligen kommer få sitt andra löp om några veckor.
Veterinären skrev ut antibiotika, men det känns dumt att behandla mot bakterier som inte syns så vi avvaktar. Antibiotika är inget att leka med.

Vi hade i alla fall lite roligt idag för att Ax älskar verkligen sin säng på alla sätt och vis, speciellt när hon har varit utan den några timmar. Som idag då den låg i tvättmaskinen.
Så när hon fick tillbaks den idag började hon busa direkt! Genom att ta sig under kudden och "simma" runt haha.



Men jag fattar inte vad det är för fel på tvättmaskinerna! Nu tvättade jag kudden och sängen separat i varsina maskiner, men kudden luktade fortfarande lite kiss och det är fortfarande kladd kvar på sängen efter Ax har legat och tiggat på tuggben... värdelöst.. Jag tror jag borde haft i sköljmedel och tagit det långa tvättprogrammet, men men. den är ju i alla fall reanare än i morse och Ax älskar den!
Länk till film på Ax när hon rullar runt i bädden.

Kommentarer
Postat av: joanna

söt Ax...kanske inte så söt när man kissar i säng men men.....jag känner flera som har gör så innan dom börja löpa knäppigt ;P kram

2009-03-01 @ 13:24:42
URL: http://www.mycane.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0