Ensammast i hela världen!

Idag började ett 9 dagars heltids jobbs maraton så Alle och Ax flyttade hem till Alles föräldrar i minst 4 dagar så nu är jag helt ensam :P
Åh vad jag inte gillar att jobba så intensivt... Imorgon fredag jobbar jag 11:45-20:15 och på lördag 7:00-18:15, så jag är verkligen inte hemma nånting alls. och inte har jag gjort några matlådor heller så jag kommer bli så illa tvungen att köpa micromat *blä*.
och undertiden som jag jobbar dygnet runt så leker Ax i snön och busar med sin favorit farmor.
Här har vi Ax, 8 veckor gammal i sin farmors famn.


Det hade inte varit helt fel att ha lillpyret i soffan brevid mig nu, men hon skulle inte alls ha kul här medans jag jobbar, hon skulle bli enam i 6 timmar innan min mamma skulle kunna hämta henne och det är inte rättvist mot min lilla snuppla :)
För 2 veckor sen var vi i hagaström och hade det mysigt alla 3 (Jag, Alle och Ax) Då lekte grisen i snön och letade efter snöbollarna som försvan hehe.
Äh, nu skulle lagt lagt upp en bild på Ax när hon leker struts i snön, men dom bilderna har jag tydligen inte laddat från kameran ännu och batteriet är dött och det blev jätte jobbigt nu så jag lägger upp några söta valpbilder istället :)

Ax (8 veckor gammal) äter sin första morot, eller snarare biter sönder den i småbitar bara.


Kolla på hakan va söööööööt den är!


Här ser man hela trynet fullt av morots bitar :)


Det ser ut att ha varit lite gott i alla fall :)


Och sen blir man trött...


och somnar...



Ibland saknar jag den här valptiden eller "smwkmånaden" så in i norden! Så liten, så hjälplös och så SÖT!
Ax är det bästa jag gjort i hela mitt liv! Jag ångrar inte en sekund att jag har henne och hon är ALDRIG för jobbig heller :)
Hon är bara underbar hela hela tiden och jag får aldrig nog av henne!

Fy fabian... nu blir jag nästan tårögd när jag ser på de här bilderna och tänkter på Ax och Alle och att jag inte kommer att få träffa dom på flera dagar...

Näe nu måste jag ladda upp en valpfilm på youtube som jag sen kan lägga in på bostonterrierforumet :)
*shit! klockan är 23:27! får ladda upp film imorrn och sova NU*

Kommentarer
Postat av: Mia

men en sån underbar serie bilder på ett alldeles supersött motiv, näst sista bilden är såååå söt, charmtroll det där!

2009-02-06 @ 14:12:32
URL: http://fredthevov.blogg.se/
Postat av: isa

Tack Mia! Vist blir man valpsjuk? ;)

2009-02-06 @ 21:27:15
URL: http://kajal.bilddagboken.se
Postat av: MaddeB

meeeenh sååå tööööt!

å hon ser/såg tom liten ut brevid en morot!!! hihi min e uppe i 26-27 kg nu tror ja...växer så d knakar!

Men det e en go å glad lite tös Ax! :oD



nää dags å träffas snart igen, men ser att du jobbar en hel del..hohjta t när du orkar ses!

pöss & kramen!

2009-02-07 @ 02:05:02
URL: http://bbramses.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0