Sjömansklänningen...

Ja okej... jag vet, det är hur dumt som hällst att spöka ut de stackars djuren. De lider verkligen av allt pynt och kan må psykiskt dåligt av att behöva bära kläder som inte utgör en funktion...
Men jag var bara tvungen!!!
Jag köpte en sjömansklänning på Rusta idag. Den kostade 39:- och jag ville prova och se hur Ax reagerade. Jag menar, hon brukar ha täcke på sig när det regnar då hon är extremt fryssen av sig, men en bomullsklänning blir man knappast varm utav.
Jag var såklart uppspelt och fnissig när jag kom hem så Ax fattade att det var nått skoj på gång ;)
Jag visade henne klänningen och hon hoppade efter den, hon ville leka.
Jag satte på henne den och hon körde igång direkt! Det var som att få en ny kompis att brottas med! Haha! Det var extremt roligt och vi busade med henne länge. Kameran åkte fram också och jag tog några bilder som visar allt skoj ;)
Klänningen blev också en snuttefilt senare på kvällen.

På den här bilden fiser hon så det låter och hon var tvungen att se efter vem det var som kom ;)


Titta på den här, hon ser ut som en pinuppa ;)


Attaaaack!


Hon är en mästare på kullerbyttor.



Graouwl!

Kommentarer
Postat av: joanna

hahhahahhahahaah......jag dör....gud va söt! jag använder oxå kläder bara när det regnar och e snö men gud....det e ju lite kul ändå....hon e för söt din lila tös. gryma bilder!

2008-09-09 @ 17:01:56
URL: http://www.mycane.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0