Sega sega torsdag...

Ax har sovit precis hela dagen. Hon har inte äns viljat gå ut på en "lång" promenad.
Ja, hon går ju inte så lång ännu. Bara till parken här intill för att så springa av sig lite.
Jag jobbade till 12 idag så jag kom hem tidigt och nu är klockan 20:41 och Ax ligger fortfarande i soffan och sover. hehe. Ja, hon har varit uppe några gången för att få äta, leka och rastas. Men det har inte varit långa stunder.
Jag tor att det är på grund av Alle som hon är så seg idag. Han har nämligen inte sovit på hela hatten och därför segat i soffan och små sovit hela dagen han också.

Såhör såg hon ut tidigare idag. Haha. Hon sover med ögonen öppna och tungan ute. Hon blir sågär när hin drömmer och alla små muskler rycker.

Såhär ser hon ut just nu. Hon sover i mitt knä medans jag datar. Jag väkte henne lite granna och fick då den här bilden.

Hahaha! Bedorenade ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0