Happy Joy Boll

Nu är då Ax helt och håller återställd! Det är tokfart igen :)
När jag kom hem så ropade jag ner Ax och kom kom som en virvelvind ner för trappen och var lyckligare än vad hon varit på hela veckan!
Jätte duktig tös var hon som kissade och bajsade direkt och det firade hon med ett tokrus runt på gräsmattan ;)
Men sen kom hon på att det var kallt och började skaka...
Sen fick hon sin första hela portion med valpfoder. Ha ha så roligt det var att säga ordet "mat" till Ax idag. Hon hoppade runt som en galning och störtade ut i köket :)
Sen var det dax att leka på riktigt! Lasse-Bollen fick ta smällen och jag fick några riktigt roliga bilder.


Och här följer en serie roliga grimager



Ja och nu är klockan mycket igen. Redan 20:20 och Ax sitter och tittar på mig och tänket *kommer du till soffan snart så jag kan få sova i under ditt täcke?*
Så jag får väl ta och göra det då :)

Kommentarer
Postat av: Banksy

Skönt att se!

2008-12-09 @ 02:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0