Första inlägget.

Ax sover i mon famn på tågresan mellan Malmö och Gävle 19/8-08
Idag är det Torsdag och jag ska åka och jobba kl 12.
Ax väkte mig vid 7.30 genom att försiktigt ställa sig med tassarna på sängkanten, gnälla lite smått och peta på mig med ena tassen. Och som vanligt ligger jag kvar tills hon slutat. För jag vill inte uppmuntra det beteendet ;)
Varje morgon går till som följane. Ax följer med mig på toa, sen får hon mat och sen går vi ut och rastar. Sen kommer vi upp igen och Ax går och lägger sig och sover i några timmar, sen går hon upp tillsammans med Alle (då har jag oftast gått och jobbat) Hon får lunch vid kl 13 och då är dagen igång!
80% av dagen består av att mysa i ett knä och sova under ett täcke i soffan.

Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva. Det kändes som om alla dagar var likadana.
Måste komma på teman för mina inlägg om Ax tror jag.
Måste jobba mindre så jag har me

Kommentarer
Postat av: joanna

såååååsssssåååå...söt bild på ax. Lycka till med bloggen.Det ska va kul att läsa m er och hur det går för lilla ax./joanna

2008-08-21 @ 10:50:00
URL: http://www.mycane.se
Postat av: Uffe grannen

Härlig/ skraj känsla när man vet att nu är det lilla livet mitt , inte först då så kom min tankeställare ! typ hur skall det här gå då mm,

Ax är en underbar liten tös .

Jag vet att Staffen Staffan diggar henne , hoppas dom får busa igen snart .

Ha det

2008-08-22 @ 19:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0