Ax på brölopp

Det har inte undgått någon att det har varit (och är fortfarande) kungligt brölopp idag.
Det är ju mysigt, fint och allt det där.
Men Ax tyckte det var jätte långtåkigt!



Skämt å sido.
Vi cyklade hem till mamma för att titta på vigseln och äta pankakor. Ax fick springa vid cykeln hela vägen, efter det så lekte hon oavbrutet i säkert 3 timmar! Sen åkte vi hem och åt mat varpå hon somnade djupt i soffan.
Sen kom jag på att jag skulle ta en bild framför TV'n...

Såhär ser hon ut som nyvaken!
(nu har hon hoppat tillbaks till soffan och sover djupt igen.)


Kommentarer
Postat av: Sandiie

Galen hund. :D Och inte en så värst fin brudklänning. ;P

2010-06-19 @ 21:22:01
URL: http://sandiie.blogg.se/
Postat av: Petra

Sv. Jag älskar sport-BH'n, den är verkligen jätteskön:) För mig ger den bra stöd iallafall, men jag har inte så stora bröst;P hehe

2010-06-24 @ 11:24:29
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0