Saluki's och en cockerspaniel

Så åkte vi till Storvik för att säga hej till Jessica och henner härliga hundar.
Hemma hos jessica bor det 2 Saluki's (Chareraz & Lukas) och en Cockerspaniel (Dime). Kolla in deras vardagsliv på http://jessicalif.wordpress.com/

Jag var orolig över att Ax, det lilla fart-paketet skulle skrämma livet ur Jessicas hundar, just för att vi träffades på en utställning förrut och då blev hunden Chareraz inte speciellt imponerad hehehe.
Men det gick över förväntan bra!!!
Chareras var fortfarande osäker på vad han tyckte och morrade och skällde samtidigt som han viftade på svansen och följde Ax hack i häl! Lukas blev Ax kär i på direkten och de lekte följa-Jon hela kvällen hehe.
Dime som är sen länge pensionerad gjorde också ett gott intryck på Ax.
Ax har stor respekt för de äldre må jag säga ;)





Har du någonsin hört en bostonterrier yla?
Det hade inte jag....
Det lät som en gurgling.
Hehe.
Jessicas syster sjunger som en ängel och när hon gör det så sjunger Chareraz också. Hon hade en uppvisning och efter en stund började Ax att låta! Åh, herriguu...det var en ylning.
Vi vek oss dubbla av skratt!!!
Jag har försökt att få henne att yla igen efter det med hjälp av youtube, men icke!

*graoouuw* från Ax!

Kommentarer
Postat av: madde

aww ja det var då roligt å se dem fara runt, åh måtte du få med när hon "ylar" på film någon gång! Hon va ju skitgoo! synd att vi avbröt henne med våra skratt bara :o/

2010-01-04 @ 13:35:16
URL: http://bbramses.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0