Bostonterrier forumet- Nere...

Bostonterrierforumet är nere...
Detta beror på att det måste uppdateras till en ny version. Information om detta har skickats från mig till personen som har skapat forumet.
igår 3/9 fick jag svar om att hon har fullt upp och har missat informationen. Hon uppmanade mig att gå via forumets suportforum, men grejen är den att man måste ha en inloggning som jag inte har.
Det mailade jag tillbaks om men innan jag han läsa hennes svar så var forumet nere.
Jag vet inte vad som kommer att hända.
Men fram tills den sista september kan man fortfarande göra uppgraderingen. Jag hoppas att hon fick informationen om att jag inte kunde göra det och att forumet kommer komma igång igen.
Om det inte gör det efter sista september så kommer jag på nått vis att starta ett HELT NYTT FORUM.
Då kommer informationen angående det komma upp här på bloggen.

Jag var i alla fall så smart att jag sparat allas användaruppgifter/e-mail adresser från bostonterrier.egetforum.se, så jag har möjlighet att maila ut info om jag blir tvungen att starta ett nytt forum.

Håll till godo mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: joanna

men då gör vi nytt Isa! jag har redan gjort en sådan en gång så det e ingen problem att fixa en till...ska jag greja detta?? Helt förvånadatt det va bort...helt sjuk konstigt...då den va på g och utveckla så bra.

2009-09-06 @ 19:46:08
URL: http://www.mycane.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0