Om 1 vecka!

Nu har jag varit utan Ax i.... jag vet inte hur länge? 4,2 år? ja det känns som det i alla fall.
Men nu har äntligen CSN kortet kommit så det blir lite billigare att ta tåget hem till Gävle.
Jag har ett väldigt generöst schema den kommande veckan dessutom så jag är ledig på fredag och måndagen efter. Så jag åker till Gävle redan på Torsdageftermiddag.

GU VAD JAG LÄNGTAR!!!

Tänk att på pussa och krama på det här lilla trynet igen!



Nu börjar det bli kallt och rusktigt också. Det var inte mer än 2 grader varmt i morse, och jag tror inte det är bättre nu heller.
Mamma rinde och berättade att Ax fryser jätte mycket nu och trivs inte utomhus, så när hon kommer hit ska jag sy en ny kappa till henne. Den hon hade förra årer har blivit för liten.
Så funderar jag på att sy en klövje-väska också. jag tror det kan vara bra nu i puberteten. Så har hon nått att koncentrera sig på hehe. Man vet ju hur det kan gå med tonåringar utan en hobby...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0