Födelsedagskortet!

Idag när jag kom hem från jobbet hade det kommit ett brev till Josefin Smångs (Svartskogens Josefin + min sambos efternamn = Ax)
Gun och Sven-Erik hade skickat grattis på 1-års dagen till Ax :D
Jag blev jätte glad! Gud så gulligt gjort!
Ax ville slicka på kortet, men det fick hon inte. Istället fick hon posa med kortet i sängen (som hon ändå hade rusat runt och lekt i) Det var inte lika roligt, men hon låg ändå kvar riktigt duktigt!



En anna rolig sak som skedde idag var att jag bokadde rum för Bostonshowen den 23/5. Nu måste jag bara ta ledigt från jobbet, kolla om det är någon här ifrån som ska åka dit så jag kan samåka, kolla om det finns nån som vill dela rummet med mig och börja träna Ax att gå och stå fint till utställningen.
Ja just ja! Jag måste ta och anmäla mig till utställningen också, men inte förräns reseplanerna gått i verket :)

Skriv gärna en kommentar eller ett mail om du vill dela rum med mig på Bostonshow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0