Bosonväskan

Bara för att jag inte har något bättre för mig.
Idag på lunchrasten satt jag och kollade i Fredagsbilagan och hittade den här bilden.
Det är en fransk skådespelerska tydligen och kolla in hennes väska!
Hon bär altså den här väskan på en filmfestival. Då måste det ju betyda att det är nån fin designer som har gjort väskan eller?



Lite roligt är att jag har sett den här väskan förrut (eller en liknande) på Bostonshow.
Det var en finsk uppfödare som gick omkring med en bostonformad handväska. Fast den hon hade var mycket finare, den här som kändisen har ser väldigt amatörmässig ut om man jämför hantverket.



Ja, bara för att jag inte har nått bättre för mig ;)

Väskan på kändisen är väääldigt lik den här bosonväskan som finns på den här sidan för enastående 19 dollar! haha
http://czech-her-out.com

Haha! Nu hittade jag en till bild på skådisen och väskan! Bedrövligt...


På e-bay kan du hitta en bostonväska för mellan 15-60 dollar. Ett märke på en sån här krabat kan heta Fuzzy Nation eller Fuzzy Couture . Det är en tillverkare av hundformade väskor typ.
Puppy At Heart är också ett märke på hundväskor.

Åh! Nu la jag märke till att väskan som jag såg på Bostonshow har ett rött kors runt halsen, så märket på den är Fuzzy Couture! Det är nog en finare varriant av Fuzzy Nation.



Dom här väskorna kostar från 60 dollar upp till det dubbla beroende på materialet.
http://www.fuzzynation.com/
Men sidan var under uppbyggnad nu, så man kunde inte gå in och titta på den... Jag lägger upp den i alla fall så man kan kolla på kollektionen senare.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nämen, vilken rolig väska! En sån borde du ha. :)

Tack så mycket! Han är verkligen skitsöt. Men vilken valp är inte det egentligen? ;) Ni båda är bedårande ni med.

2009-06-06 @ 13:17:47
URL: http://jessicalif.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0