Ax har mördat.

Det luktar prutt här... Tack Ax!!

Ax har mördat... Den fina lilla apan är en påse nu, för allt innehåll ligger på utsidan nu. Det var en jätte fin apa också, men ståltråd på insidan så man kunde böja på armar och ben.



Den här strånken med stoppning drog jag upp ur halsen på hunden. Nu kommer säkert korvarna sitta kvar i rumpan imorgon...



Det är vad som har hänt idag och klockan är nu 15.34.
Jag funderar på att sy en ny overall till Ax idag. På helt egen hand utan grundmönster. Det kan bli spännande :)
Ska göra en helt i fleece i så fall, så den blir lättare att röra sig i.

En annan sak är att jag nu har bokat hotellrum på Jönköpings Hotell & Konferens och så har jag taigt semester från jobbet så jag kan åka på bostonträffen den 7-8 mars! KUL KUL KUL!
Min uppfödare berättade att hon kanske inte ska åka, men hon känner en annan som mer troligen ska bila ner till Jönköping och då skulle jag få skjuts. Hoppas på det.
Annars får jag boka tågbiljett.

Ja det var allt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0