Tjockis!

Vad har hänt!
Ax har gått och blivit lite rund om magen :D
haha. Inte tror jag att jag måste banta henne så länge hon har en midja i alla fall.
Det är såklart svårt att avgöra från dessa bilder, jag hade inga bra att jämföra med heller. Men hon är nästan helt rak på sidorna sett ovanifrån, och i profil är hon lite korv-formad.
Du ser säkert inget fel på de här bilderna utan tycker hon ser tanig ut.
Men min Ax har alltid varit väldigt slank, speciellt efter att hon var sjuk med lunginflamation i vintras, så det är så jag är van att se henne :)



Man brukar inte kunna se fläckarna på magen när man ser på henne från sidan, så hon har en liten häng-buk nu :)
Jag tror hon behöver lite hull så hon har något att ta utav nu när sommarens aktiviteter snart kommer igång!



Hon äter idag ca 2 dl Orijen torrfoder med laxolja och muldivitamin tillskott.
Laxoljan äter hon för att hon har torr hud och är lite mjällig, speciellt efter att ha lossat päls under en längre tid.
Vitaminerna får hon för att boosta emunförsvaret då hon fortfarande är snorig från i vintras.
Jag ska också köpa Vick-salva från apoteket och smörja hennes nos med för att få bort snoret och öppna upp luftvägarna mera :)

Kommentarer
Postat av: Joanna

hahha...tjockis!!! näää..det tycker inte jag man så klart så e det kanske skillnad när man se henne lite mindre...Hon e så söt så....många kramar till er//joanna

2009-04-07 @ 21:26:52
URL: http://www.mycane.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0