onsdags mys.

Det har varit en riktigt skön dag idag (om man bortser från att jag jobbade och det var jätte stressigt).
Lägenheten är städad, jag lagade god middag, Ax har varit super mysig och vädret har varit varmt.
Nu på kvällskvisten har Ax varit extra sömnig och hon ville gärna bädda in sig i mitt täcke och råkade nästan fastna i det!
Hon hade stoppat in framkroppen i påslakanet, men här är hon på väg att komma loss.



Hon hittade snabbt en skön ställning och började suga på apan istället.
La du märke till att apann bara har 1 öga numera? Ax bet loss det, men jag lappade igen hålet så att apan ska få leva längre!


Det är alltid jätte skönt att bli kliad när man är sömnig. Det är en sak som jag älskar med Ax, att hon gillar att bli kliad, för jag älskar att klia henne :)
Hennes favorit ställen att bli kliad på är runt halsen och bröstkorgen, ibland på magen också.


Gonatt allihopa!
Nu ska jag se på ett avsnitt Card Captor, sen hoppa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0