Mera tröjor!

Jag gick till Röda Korsets loppis idag och köpte lite kläder ;)
2 tröjor blev det och Ax ska få dem båda!
ja och så köpte jag en röd kjol till mig själv också. Det var halva priset på alla kläder idag så plaggen kostade bara 15 kr/st.





Den randiga med polokrage blev bäst.
Jag hade hoppats mer på den grå svarta tröjan med broderier på, men toningen var för bred så det blev inte så mycket av det.

Annars har vi varit ute på promenad i solen idag och träffat en ny granne som har en liten liten Chihuahua hane på 10 månader. Den hunden skällde väldigt mycket och verkade nästa ilsken, men på samma gång viftade den på svansen....
Ax fattade ingenting alls och vite inte vad hon skulle göra hehe.
Ägarinnan var i alla fall jätte trevlig och hon berättade att hon var lite orolig över i sommar då vovven skulle ställas ut, om den betedde sig på det viset.
Jag hoppas ändå att vi träffar på varandra fler gånger och på så vis kanske hennes hund lär sig att ungås och inte skälla på andra hundar.

På vägen hem träffade vi favoritgrannen nummer 1 och det är Uffe :)
Uffe har en Staffis som heter Staffan, och det är en jätte fin och trevlig hund som vi ska börja ha play-dates med.
Tyvärr var inte Staffan med idag, men det stoppade inte Ax att näst in till klättra upp på axeln på Uffe hehe.

Igår avmaskade vi Ax för hon har varit extra gasig och har ätit en massa jord på sitonne.
och på torsdag börjar kursen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0