Det blir en annan kurs :)

Idag ringde jag brukshundklubben och la upp en fin historia om att jag var tvungen att byta dag, en delvis san historia och delvis påhittad :P
Jag ville ju inte prata illa om klubbens ledare och erkänna att det var anledningen.
Men hur som hällst så ringde i alla fall gruppledaren för torsdagsgruppen upp mig och berättade att jag får gå hennes grupp istället :)
Så nu kommer jag börja på lydnadskurs torsdagen den 23e aprill och jag längtar!
Den gruppen har många unghundar så det ska bli kul att se vad vilkten kommer att ligga på.
Ledaren berättade att många är runt 8 månader och hon har ingen aning om de kan sitt eller ligg i huvudtaget :D
Det kan i alla fall Ax, så jag kommer lägga vikten på koppelträning och kontaktövningar.
Jag kommer gå med en bekant också! Hon har en Karelsk Björnhund som heter Kickan, jag är så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0