En Söndag bara.

Jag har jobbat hela dagen idag. Kom hem runt 19:00 och hittade Ax med en tejpad äggkartong! Hon hade fått paket av husse! Vi gick direkt ut på en promenad och hon var verkligen på jätte bra humör. Intresserad av allt som rörde seg och betedde sig som en jo-jo i kopplet ;)
Lite dryg var hon för hon ville springa fram till alla människor hon såg. Det spelade ingen roll om de var på andra sidan gatan eller 50 meter bort. hon ville gå åt det hållet...
Vi gick till en grusplan där vi sprang runt lite granna. Men så såg hon folk och sprang ditåt så jag störtade efter och kom ifatt henne. fyyy..... Men sen gick det bra. Jag höll henne kopplad så sprang vi runt båda två istället.
På vägen hem gick vi förbi ett gäng unga tjejer som ville hälsa. Ax i extas!
En bra kväll :)

Annars så har jag provat kappan påp henne nu. Och den sitter jätte bra. Nu ska jag bara sy fast en knapp i fram som håller ihop bitarna.
Här följer några bilder:

matte är så himla dum... Ax är ju nyvaken och känner inte alls för att vara fotomedell och stå på en pall just nu. Men jag lovar att hon fick massa gottis och snälla ord under photo-shooten ;)


Hon ser bedrövligt trött ut här, men då blev den här bilden bäst om man jämför med de andra på hennes ansikte :P hehehe

Kommentarer
Postat av: joanna

snyggt! du e så duktig på sy! och ax kommer ha så skönt och varmt till vinter.

2008-09-28 @ 19:26:39
URL: http://www.mycane.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0