Idag köpte jag ett hundtäcke på loppis.

Idag, den 10:e November 2008 är det en gråtrist höstdag och jag börjar inte jobba förr äns kl 13:45...
Det betyder att jag måste hitta på någonting att göra för att inte bli rastlös. Idag är jag lite egoistisk och tänkte bara på mitt eget nöje. Jag skulle kunna tagit Ax på en lång promenad innan jobbet, men istället tog jag cyken till Kupan/Röda korsets secondhand. Mitt mål var att hitta nånting juligt, kanske en duk eller en ljusstake, men jag fan inget som jag föll för direkt.
Där emot hittade jag ett näst intill oanvänt hundtäcke för 30 kr. kul kul :D Det är inte ofta man hittar hundprylar.
Jag misstänker att täcket är handgjort, riktigt fint gjort.
Passformen var överaskane bra, lite för lång baktill bara.



Det är är Ax idag. Jag tror att perspektivet blev lite konstigt i kameran för hennes huvud ser mkt större ut än vad det igentligen är.
Jag ropade ner Ax för trappen och hon kom skuttandes som vanligt helt överlycklig över att se mig. Sen tog vi en liten kiss-promenad på gräsmattan utanför, sen fick hon ta på sig sitt nya täcke och leka modell.
Det märks att hon inte är speciellt självständig för jag kunde inte ta 2 steg bort för att ta en bild utan att hon skulle komma och sitta tätt intill mig.

Kommentarer
Postat av: C

Kom igen vi vill ha fler inlägg!



Hur går det för er?

2008-12-01 @ 23:06:08
Postat av: Fanny

vilken pingla! jag hade velat sy något liknande åt min Melker

2010-07-25 @ 20:16:54
URL: http://melkerpug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0