Vinterkläder

Jag har tänkt att orna ordentliga vinterkläder till Ax så hon inte blir underkyld. Speciellt med tanke på lunginflamationen hon hade nyligen.
Min första tanke var att köpa ett pack med hundskor och en super fodrad overall.

Detta är skorna som jag hittat på Ebay, de kostar runt 130:- med frakt inräknat. De är vattentäta och har en ordentlig sula. Kanske att jag skickar efter dom.


Sen vill jag har en Hurtta overall till Ax också, men de är dyra... och Ax kommer ju växa mer så hon kommer troligen inte kunna ha overallen nästa vinter.
Men jag har sett att de säljer Hurtta overaller på tradera, så jag får hålla ögonen öppna där. Och är det någon av er som ser en Hurtta overall billigt kanske du kan hojta till? ;)
Hällst av allt vill jag ha en overall från Hurtta-Pro serien. Kollar jag storleksguiden på Bostonterrier så är det storkelarna 252, 253, 302 som ska passa för overallerna.
Den här röda skulle passa utmärkt när vi åker och anglar gädda på vintern :)
Förhoppningsvis kommer jag hitta en sådan begagnad, för ny kostar den nästan 600:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0